„Jestem firmą” w kampanii Idea Banku do mikroprzedsiębiorców (wideo)

Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Jestem firmą” skierowaną do mikroprzedsiębiorców. Akcję, w którą zaangażowano twórców internetowych i klientów, bank przygotował wspólnie z agencją reklamową Hand Made.

Kampania jest oparta na założeniu, że działanie każdego mikroprzedsiębiorstwa jest ściśle związane z jego właścicielem, który zawiadując swoim biznesem „jest firmą” 24 godziny na dobę. Akcja ma za zadanie przedstawić codzienne wyzwania mikroprzedsiębiorców, główny spot rozgrywa się w gabinecie dentystycznym.

Do udziału w kampanii zaproszono twórców internetowych. - W przygotowanych wideo blogerzy pokażą niełatwą sztukę łączenia obowiązków, czyli jednoczesnego rozwijania swoich kanałów internetowych i prowadzenia firmy. Pierwszym z influencerów, którego nagranie już wkrótce ukaże się w sieci, jest Rock Alone - jeden z najpopularniejszych polskich gamerów z kanałem subskrybowanym przez niemal 1,5 mln osób. Przedstawi swój biznes „od kuchni” i opowie co w jego przypadku oznacza sformułowanie „jestem firmą” - opisuje Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.

Ponadto w ramach comiesięcznego cyklu „Pokaż firmę w Idea Banku” klienci będą opowiadać m.in. czym się zajmowali, zanim zdecydowali się na założenie własnej działalności oraz co było ich motywacją do „pracy na swoim”. Z kolei w przestrzeniach coworkigowych Idea Hub co miesiąc nagrywana będzie prasówka, czyli cykliczne zestawienie informacji ważnych dla każdego przedsiębiorcy.

W kampanii będą promowane usługi dla mikrofirm. - Mikroprzedsiębiorcy oczekują produktów skrojonych na miarę, które ułatwią im prowadzenie własnej działalności. Dlatego „będąc firmą w Idea Banku”, klienci mogą korzystać z jego rozwiązań do woli. Nie muszą jeździć do wpłatomatu - Mobilny Wpłatomat sam stanie pod ich drzwiami. Nie muszą także płacić za biuro, ponieważ bank oddaje do ich dyspozycji przestrzeń coworkingową Idea Hub. Zgodnie z przekazem: „Idea Bank - jesteśmy firmą, która obsługuje 300 tysięcy firm” rozumiemy potrzeby przedsiębiorców, ponieważ sami nimi jesteśmy - podkreśla Sławomir Gąsiorowski.

Działania są realizowane m.in. na profilach social mediowych Idea Banku oraz w serwisie ideabank.pl/jestem-firma.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made.

tw