Fisz rapuje w nowej reklamie Ikei o "robieniu zimie na złość"

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów Ikea, w której gościnnie głosu użycza raper Fisz do muzyki Piotra „Emade” Waglewskiego. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Tank, Studio Tęcza, MEC/Wavemaker i Hash.fm.

Kampania „Zimie na złość” pokazuje, jak ważny wpływ samopoczucie ma wystrój wnętrz, w których na co dzień przebywamy. W emitowanym obok kampanii spocie widzimy rodzinę, która mimo niesprzyjającej pogody cieszy się z dobrego nastroju. W tle słychać utwór duetu Fisz & Emade.

Komunikacja wizerunkowa będzie trwać do 25 marca 2018 r. i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe

Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłonę drugiej przewidziano na marzec. Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych.

Komunikację uzupełniają reklamy online, w social mediach a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.

Akcja stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacyjnej „IKEA. Niech żyje dom”.
 
Ideę kreatywną kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny był dom produkcyjny TANK, a sesję zdjęciową zrealizowało Studio Tęcza. Zakup mediów do kampanii koordynował w całości dom mediowy MEC/Wavemaker, zaś współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.


IKEA. Niech Żyje Dom!
#niechzyjedom #ZimieNaZłość

Klient: IKEA Retail
Dom mediowy: MEC/Wavemaker
Agencja: Saatchi&Saatchi IS
Reżyser: Antek Nykowski
Dop: Michał Dąbal
Produkcja: TANK
Produkcja sesji zdjęciowej: Studio Tęcza
Scenografia: IKEA / Olak&Brudz SetDesign
Montaż: Maciej Kozłowski
Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
Muzyka: Piotr „Emade” Waglewski
Wykonawca: Bartek „Fisz” Waglewski

jd