ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

Grupa ING wydzieliła ze swoich struktur działalność ubezpieczeniową i inwestycyjną. Teraz zmienia nazwy spółek ING Życie i ING OFE na Nationale-Nederlanden. Rebranding nie dotyczy ING Banku Śląskiego, który nadal jest częścią Grupy ING i będzie działać pod dotychczasową marką.

Działalność  ubezpieczeniową i inwestycyjną wydzielono z Grupy ING i przekształcono w Grupę Nationale-Nederlanden. W związku z tym 20 lipca br. ING Życie i ING OFE w Polsce zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden.

- Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Zmiany dotyczą jedynie nazw i logotypów spółek, a wszystkie zobowiązania wobec klientów, bieżąca obsługa oraz zawarte umowy pozostają bez zmian. W lipcu zmieni się też adres strony internetowej. Nationale-Nederlanden będzie także kontynuować strategię komunikacyjną ING Życie.

Proces zmiany marki objął także spółkę ING Usługi Finansowe, która od lipca b.r. będzie nazywać się Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe.

Nowe nazwy spółek będą brzmieć Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (dotychczas ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie), Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe (ING Usługi Finansowe), Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne (ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne), Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny (ING Otwarty Fundusz Emerytalny) i  Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny (ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny).

Na obecnym etapie nie ujawniono, jak zmiany nazw ING na Nationale-Nederlanden będą komunikowane reklamowo. - Przed nami dopiero etap komunikowania nadchodzącej zmiany nazw ING Życie oraz ING OFE na Nationale-Nederlanden i na tym w naszych działaniach aktualnie się skupiamy. O szczegółach związanych z koncepcją i harmonogramem samej kampanii rebrandingowej będziemy na bieżąco informować przed rozpoczęciem działań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w firmie.

bg