- Cieszę się, że nasza strategia, zaplecze badawcze oraz koszty zakupu mediów okazały się bezkonkurencyjne i zyskały uznanie klienta. Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszej pracy - komentuje Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Poland.
Początkowo w przetargu startowały cztery agencje mediowe: Arena Media (Havas Media Group), MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands). W finale postępowania rywalizowały dwie ostatnie.
Dom mediowy Initiaitive obsługuje Orange Polska nieprzerwanie od 2015 r.
Według danych Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe Orange Polska w mediach pozainternetowych od stycznia do października br. wyniosły 332,4 mln zł, o 21,2 proc. mniej niż rok wcześniej.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/initative-obronil-budzet-mediowy-orange-polska-w-finale-przetargu-pokonal-zenith