Jakub Kossut nowym CEO MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik odchodzi po 15 latach

Agnieszka Kosik, CEO domu mediowego Mediacom po 15 latach pracy odchodzi z agencji. Jej obowiązki ma przejąć Jakub Kossut, obecnie chief operating officer.

Agnieszka Kosik w Mediacom pracuje od 2003 roku. Przez trzy pierwsze lata pełniła funkcję managing directora. Potem przez ponad rok była managing directorem należącej do Mediacomu spółki Guideline. Stanowisko CEO agencji objęła w 2008 roku.

Wcześniej związana była z OMD Poland - w tej agencji mediowej pracowała w latach 1993 -2003 przechodząc wszystkie stanowiska: od plannera do managing directora.

Obowiązki Kosik ma stopniowo przejmować Jakub Kossut, obecnie chief operating officer Mediacomu. Z agencją tą związany jest od 2003 roku. Najpierw pełnił funkcję research specialist, potem był group research managerem. W 2006 roku został research directorem, a dwa lata później objął funkcję R&D directora i wszedł do zarządu agencji. W 2010 roku awansował na stanowisko managing directora Mediacomu, cztery lata później został chief operating officerem.

- Pełniąc funkcję COO ściśle współpracował z Agnieszką w pozyskiwaniu nowych klientów i rozwijaniu firmy, a w ciągu najbliższych miesięcy obydwoje - do 31 lipca 2018 r. - będą pracowali wspólnie nad zapewnieniem płynnego przekazania obowiązków - podano w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.

- To wielki zaszczyt zostać prezesem MediaCom Warszawa i móc poprowadzić tak znakomity zespół. W ciągu ostatnich lat znacząco zwiększyliśmy nasze kompetencje i możliwości, dzięki temu jesteśmy znacznie lepiej przygotowani, aby pomóc naszym klientom sprostać ich wyzwaniom biznesowym. Wierzę, że nasze podejście „content and connections” dalej będzie przynosić klientom fantastyczne wyniki i będzie się przyczyniać do dalszej transformacji ich biznesu - powiedział Jakub Kossut.

- Zawsze fantastycznie jest promować nowych leaderów w naszych zespołach, a Kuba udowodnił, że ma wszystkie potrzebne cechy, by zostać wybitnym CEO i zapewnić polskiej agencji jeszcze większy sukces. MediaCom dąży do zapewnienia wyjątkowych możliwości rozwoju kariery zawodowej, a sukces Kuby powinien przypominać wszystkim naszym pracownikom, że People First, Better Results to nie tylko slogan, ale także część naszej filozofii biznesowej - powiedział Nick Lawson, EMEA CEO w MediaCom - Chciałbym także podziękować Agnieszce, która odchodzi poza naszą grupę, za ciężką pracę i przywództwo na przestrzeni lat. Agnieszka zainspirowała nową generację „System Thinkers” w Polsce - dodał.

Nie udało nam się ustalić dalszych planów zawodowych Agnieszki Kosik.

Beata Goczał