Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory

Z początkiem roku Grupa Radiowa Agory utworzyła nowe stanowisko: dyrektor obszarów cyfrowych. Objął je Jarosław Śliżewski, dotychczasowy szef projektu Tokfm.pl (w ramach Gazeta.pl).

- Nowe wyzwania wymagają nowych ludzi. Uznaliśmy, że potrzebujemy poszerzyć zespół o niekwestionowanego eksperta w zakresie cyfryzacji, aby rozpocząć odważniejsze działania w świecie nowych technologii. Jarosław Śliżewski zajmie się kolejnym etapem cyfryzacji marek radiowych Agory, będzie też nadzorował pracę nowego centrum projektowo-technicznego powołanego dla naszych stacji - mówi Adam Fijałkowski.

Śliżewski związany jest z Agorą (z przerwami) od 1991 roku. Zaczynał jako reporter i redaktor „Gazety Wyborczej”, później był m.in. menedżerem w różnych przedsięwzięciach Agory. Od września 2016 roku zasiadał w zarządzie spółki nadającej Metro TV, której 51 proc. udziałów Agora we wrześniu ub.r. sprzedała Discovery Polska za 19 mln zł. (wcześniej Disovery za 14 mln zł kupiło 49 proc. udziałów firmy).

W ostatnim czasie Jarosław Śliżewski odpowiadał za rozwój serwisów people oraz za produkty mobilne i wideo w grupie Gazeta.pl, a od połowy 2017 r. jest też pełnomocnikiem Grupy Radiowej Agory ds. cyfryzacji.

Jarosław Śliżewski pomagał też w przygotowaniu innowacyjnego projektu „Search the Radio" Radia TOK FM, który wygrał dofinansowanie z programu DNI firmy Google.

W pierwszych trzech kwartałach br. Agora osiągnęła w sektorze radiowym wpływy w wysokości 77,9 mln zł. Zysk EBITDA tego segmentu zwiększył się w skali roku z 7,3 do 10,3 mln zł.

jk