Jonathan Sanchez dyrektorem ds. strategii i kreacji na Europę kontynentalną w agencji Grayling

W październiku do zespołu agencji Grayling dołączył Jonathan Sanchez, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii i kreacji na Europę kontynentalną.

W Graylingu Sanchez będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój kompetencji konsumenckich agencji w ramach jej europejskiej sieci.Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym polskiego. Swoje obowiązki Sanchez będzie wykonywał, pracując w niemieckim oddziale agencji.

- Dzięki bogatemu doświadczeniu zdobytemu zarówno w agencjach, jak i dużych międzynarodowych korporacjach, Jonathan nie tylko nada nowy wymiar prowadzonym przez Graylinga kampaniom komunikacyjnym, ale też wzbogaci naszą ofertę na rzecz klientów działających na wielu rynkach, reprezentujących różne branże i sektory - komentuje Klara Banaszewska, dyrektor zarządzająca agencji Grayling Poland.

Jonathan Sanchez ma ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu. Doświadczenie zdobywał w agencjach Havas, JWT Worldwide oraz Edelman, w których piastował stanowiska kierownicze. Wcześniej pełnił także szereg funkcji zarządczych w międzynarodowych firmach technologicznych i z sektora FMCG (m.in. Unilever).

jd