Julia Izmałkowa jedyną Polką z wykładem w Cannes Lions 2017

Julia Izmałkowa, psycholog, CEO agencji badawczej Izmałkowa jako jedyna Polka wystąpi na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2017, który rozpoczyna się w ten weekend.

Na festiwalu reklamowym w Cannes Julia Izmałkowa poprowadzi warsztat, na którym przedstawi podstawowe założenia psychologii kłamstwa oraz wytyczne, jak można mieć pewność, że znajdzie się prawdę niezbędną dla decyzji biznesowych. - Wierzę, że psychologia jest przydatnym narzędziem dla biznesu jak internet czy Exel i zależy mi na tym, żeby zarazić ludzi miłością do poznawania człowieka. Człowieka - nie konsumenta, nie respondenta - człowieka - zapowiada Izmałkowa.

Warsztat zatytułowany „Everybody lies: an insight about insights” odbędzie się 21 czerwca.

Julia Izmałkowa zajmuje się badaniami etnograficznymi, które pozwalają odkrywać strategiczne insighty dla marek i firm. Podczas wystąpienia opowie o meandrach konsumenckich zachowań, emocji, przekonań, spróbuje też odpowiedzieć, jak odróżnić prawdziwy insight od oczywistości oraz jak zweryfikować kłamstwo.

bg