Na festiwalu reklamowym w Cannes Julia Izmałkowa poprowadzi warsztat, na którym przedstawi podstawowe założenia psychologii kłamstwa oraz wytyczne, jak można mieć pewność, że znajdzie się prawdę niezbędną dla decyzji biznesowych. - Wierzę, że psychologia jest przydatnym narzędziem dla biznesu jak internet czy Exel i zależy mi na tym, żeby zarazić ludzi miłością do poznawania człowieka. Człowieka - nie konsumenta, nie respondenta - człowieka - zapowiada Izmałkowa.
Warsztat zatytułowany „Everybody lies: an insight about insights” odbędzie się 21 czerwca.
Julia Izmałkowa zajmuje się badaniami etnograficznymi, które pozwalają odkrywać strategiczne insighty dla marek i firm. Podczas wystąpienia opowie o meandrach konsumenckich zachowań, emocji, przekonań, spróbuje też odpowiedzieć, jak odróżnić prawdziwy insight od oczywistości oraz jak zweryfikować kłamstwo.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/julia-izmalkowa-wyklad-cannes-lions-2017