Oprócz nowej nazwy Da Vinci, stacja odświeża oprawę antenową (w tym liternictwo i kolory) oraz stronę internetową. Kanał zyskuje także nowe hasło - „Daj się zadziwić każdego dnia”. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, a zapowiadające je spoty autopromocyjne są już emitowane na antenie.
Celem zmian jest nawiązanie silniejszej więzi z dziećmi i rodzicami, a przez to zwiększenie rozpoznawalności i przyciągnięcie nowych odbiorców. Nadawca szykuje na 2018 rok także aplikację mobilną Da Vinci Kids App.
- Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz. Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie, podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę - mówi Ferdynand Habsburg, założyciel i dyrektor zarządzający koncernu Da Vinci Media.
Kolejną nowością będzie podział ramówki Da Vinci na dwa bloki programowe: dla dzieci i rodziny, który nazwano „Da Vinci Kids”, oraz dla dorosłych (po godz. 20.00). Ale - jak zapowiada nadawca - nowe pasmo wieczorne zostanie wprowadzone dopiero pod koniec 2018 roku.
Kanał edukacyjny Da Vinci jest dostępny w Polsce od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się dopiero od lipca ub.r. Od początku września 2017 r. stacja zaczęła emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.
łb
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kanal-da-vinci-learning-skraca-nazwe-i-odswieza-oprawe-nowe-pasmo-dla-doroslych