Creative House będzie zajmować się obsługą komunikacyjną i PR spółek Kantar Insights oraz wsparciem poszczególnych zespołów badawczych przy przygotowaniu ofert i wykorzystywaniu ich przez klientów.
- Nasz zespół ułatwi nie tylko sprzedaż rozwiązań badawczych i doradczych, ale i skuteczne wykorzystanie wyników badań przez naszych klientów. Pomyślne wdrożenie efektów projektu badawczego to często nic innego niż dobrze zaplanowana wewnętrzna kampania komunikacyjna. A na tym znamy się naprawdę dobrze - podkreśla Mateusz Galica, szef Creative House w Kantar Insights
Galica poprzednio był szefem komunikacji i client service directorem w Kantar TNS (a wcześniej w TNS Polska i TNS OBOP). W branży badawczej pracuje od 1999 roku, jest prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii,
W zespole Creative House pracują również Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska. Antoszewski to jeden z współzałożycieli instytutu SMG/KRC (obecnie Kantar Millward Brown), a od 2000 roku PR manager firmy. Jest . członek rady ekspertów Think Tank i rady nadzorczej WWF Polska.
Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska poprzednio pracowały w zespole marketingu Kantar TNS. Kolanowska ma ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingu, komunikacji i eventów, jest członkiem Akademii Ekspertów PR. Kluczna dołączyła do zespołu marketingu TNS Polska dwa lata temu, wcześniej pracowała w branży bankowej i reklamy zewnętrznej. Marcinkowska zaczęła pracę w zespole marketingu Kantar TNS w ub.r., wcześniej była związana z TVN oraz Telewizją Polską, współpracuje z TVP Kultura.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kantar-millward-brown-i-kantar-tns-ze-wspolnym-zespolem-komunikacyjno-kreatywnym-na-czele-mateusz-galica