Karol Jedliński uruchomił agencję Hagen Comm, w jej zespole Aleksandra Zarychta-Kuzalska i Wojciech Chodkowski

Były dziennikarz „Pulsu Biznesu” Karol Jedliński uruchomił agencję Hagen Comm specjalizującą się w komunikacji z zakresu public relations i relacji inwestorskich dla firm z sektora innowacji. W zespole nowej agencji są też Aleksandra Zarychta-Kuzalska (poprzednio pracowała w Kompanii Piwowarskiej) i Wojciech Chodkowski (analityk i specjalista ds. relacji inwestorskich).

- Przez lata drążyłem świat startupów, świeżych pomysłów oraz inwestujących weń funduszy i inwestorów prywatnych. Stąd nieprzypadkowo koncentrujemy się na współpracy z firmami, mającymi w sobie mocny komponent innowacji, szybkiego wzrostu i elastycznych struktur. Przy czym idziemy własną ścieżką, łącząc relacje inwestorskie z public relations i dodając do tego wyraźny element konsultingowy, związany np. ze wsparciem przy pozyskiwaniu kapitału - opisuje swoją agencję Karol Jedliński.

Jedliński poprzednio przez 14 lat pracował jako dziennikarz „Pulsu Biznesu”, opisywał m.in. branże mediów i nowych technologii. Odszedł z „PB” w grudniu ub.r.

Agencja Hagen Comm ma już pierwszych klientów: spółki XTPL i Nestmedic notowane na giełdzie New Connect oraz inne firmy z branży technologicznej, m.in. Advanced Protection Systems.

W kilkuosobowym zespole agencji pracują m.in. Aleksandra Zarychta-Kuzalska i Wojciech Chodkowski. Zarychta-Kuzalska poprzednio przez prawie pięć lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej, odpowiadając za public relations marek piwa Tyskie, Lech i Żubr. W latach 2008-2012 była communication managerem w Red Bull Polska, a wcześniej związana była m.in. z agencjami Edelman Polska i Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadała za działania public relations marek Samsung, Coca-Cola, Absolut Vodka i Pilsner Urquell.

Wojciech Chodkowski to analityk i specjalista relacji inwestorskich. Realizował projekty dla spółek z GPW i New Connect, a jako asystent biegłego rewidenta pracował również przy audytach finansowych spółek giełdowych.

- Rynek startupów jak i bardziej rozwiniętych od nich spółek tzw. scale-upów rośnie w szybkim tempie i potrzebuje dopływu coraz to nowego kapitału. Dlatego w dłuższej perspektywie największe szanse na osiągnięcie dojrzałości mają firmy od samego początku stawiające na przejrzyste i regularne relacje z rynkiem kapitałowym i interesariuszami, także poprzez komunikację w mediach. Dlatego zamierzamy rosnąć razem ze startupami – zapowiada Karol Jedliński.

tw