W pierwszym spocie syn Malinowskiej i Janiaka opowiada w salonie Play o życiu swojej rodziny. W kolejnych ujęciach pojawia się reszta członków rodziny, zachęcając do przejścia do Play.
Kolejny spot promuje specjalną ofertę abonamentu z Samsungiem Galaxy J5. Spot informuje, że Play to siec szczególnie często wybierana przez rodziny. W reklamie pojawia się Karolina Malinowska i Olivier Janiak oraz trójka ich dzieci.
Za obsługę reklamową sieci Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Na koniec czerwca 2017 roku sieć Play miała 14,48 mln użytkowników, w tym 8,94 mln abonentów i 5,54 mln klientów ofert na kartę.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/karolina-malinowska-i-olivier-janiak-z-dziecmi-reklamuja-oferte-play-dla-rodzin