Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi reklamują ofertę Play dla rodzin

W nowych reklamach sieci Play występuje małżeństwo prezenterów telewizyjnych - Karolina Malinowska i Olivier Janiak wraz ze swoimi dziećmi. Obsługą reklamową telekomu zajmują się firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

W pierwszym spocie syn Malinowskiej i Janiaka opowiada w salonie Play o życiu swojej rodziny. W kolejnych ujęciach pojawia się reszta członków rodziny, zachęcając do przejścia do Play.

Kolejny spot promuje specjalną ofertę abonamentu z Samsungiem Galaxy J5. Spot informuje, że Play to siec szczególnie często wybierana przez rodziny. W reklamie pojawia się Karolina Malinowska i Olivier Janiak oraz trójka ich dzieci.

Za obsługę reklamową sieci Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Na koniec czerwca 2017 roku sieć Play miała 14,48 mln użytkowników, w tym 8,94 mln abonentów i 5,54 mln klientów ofert na kartę.

jd