Karpińska i Kopeć szefami marketingu „Wyborczej”. Jaworowska szykuje nowy projekt

Magdalena Karpińska i Jarosław Kopeć awansowali na stanowiska dyrektorów marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora). Przejęli obowiązki Beaty Jaworowskiej, która pracuje nad nowym projektem internetowym w ramach zespołu „Wyborczej”.

Karpińska zajmuje się przede wszystkim projektami z zakresu komunikacji marketingowej, a Kopeć - planowaniem i zamawianiem kampanii reklamowych, a także współpracą z regionalnymi wydawcami „Gazety Wyborczej”.

- Zespół marketingu „Gazety Wyborczej” realizuje obecnie bardzo wiele zintegrowanych działań promocyjnych wydania drukowanego i serwisów internetowych „Wyborczej”, mocno wspiera promocją sprzedaż prenumeraty cyfrowej i treści lokalne. Jesteśmy przekonani, że w tej sytuacji skoordynowana praca dwóch dyrektorów marketingu „Wyborczej”, dzielących się obowiązkami, będzie bardzo kreatywna i efektywna - wyjaśnia Agata Staniszewska, rzecznik prasowa Agory.

Beata Jaworowska, dotychczasowa dyrektor marketingu „Wyborczej”, pozostaje w zespole dziennika. Będzie szefową nowego projektu wydawniczego z obszaru internetowego.
 
Magda Karpińska pracuje w dziale marketingu „Gazety Wyborczej” od 9 lat, w międzyczasie zajmowała się też projektami w cyfrowym dziale wydawniczym. Od 2014 pełniła funkcję zastępcy dyrektora marketingu „Wyborczej”.

Jarosław Kopeć jest związany z „GW” od 21 lat, m.in. jako dziennikarz, redaktor i menadżer. Początkowo pracował w oddziałach lokalnych „Wyborczej” - kierował m.in. działem promocji „Wyborczej” w Gdańsku oraz zarządzał regionami Północ i Centrum. Od trzech lat jest w warszawskim zespole „Gazety Wyborczej”, a w 2014 roku został wiceszefem marketingu dziennika.

Beata Jaworowska pracuje w Agorze od 24 lat. Była m.in. redaktorem „Wyborczej” i Gazeta.pl. Przez ostatnie 13 lat zajmowała się działaniami promocyjnymi „Gazety Wyborczej”, dyrektorem marketingu była od 2012 roku.

pp