Reklamy z kampanii podkreślają, że dania Kaszotto są produkowane z naturalnych składników, a przygotowanie dania zajmuje jedynie 30 minut. Przekonuje o tym David Gaboriaud, który w jednym ze spotów odwiedza różne miejsca, z których pochodzą składniki Kaszotto, a w innym przygotowuje to danie dla osób zgromadzonych przed jego stoiskiem w hali targowej.
Kaszotto Winiary zostało wprowadzone do sprzedaży jesienią u.br. Produkt jest dostępny w kilku wariantach: borowikowe, buraczkowe, cztery sery, cukinia i szpinak oraz jarmuż i czosnek.
David Gaboriaud, kucharz i podróżnik znany głównie ze swojego programu kulinarnego w Kuchnia+, występuje w reklamach marki Winiary od jesieni ub.r. Wtedy promował sosy pomidorowe, zagrał też w reklamującym Winiary miniserialu „Tu się gotuje!” pokazywanym w TVN.
Za obsługą reklamową marki Winiary odpowiadają agencja Publicis Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaszotto-winiary-nowe-dania-gotowe-reklamuje-je-david-gaboriaud-wideo