Pastuszka jest odpowiedzialna za standard dostarczanych przez Publicon projektów i przebieg relacji z klientami.
Stanowiska senior PR manager objęły Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska. Dorian Zapata Rioja, także senior PR manager, swój zespół powiększył o Paulinę Laufer-Orłowską, która zajmie się obszarem employer brandingu. Wcześniej związana była z Grupą Impel oraz Credit Agricole.
Na czele działu kreacji stanął partner agencji, Michał Ulidis. Pracuje również jako wykładowca Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Przez lata doradzał komunikacyjnie markom, samorządom, spółkom Skarbu Państwa i organizacjom pozarządowym. W tym samym zespole pracę rozpoczął Mikołaj Ławnicki, senior graphic designer. Odpowiada za nowy key visual agencji.
- Jesteśmy aktywni w branży od 12 lat. To wystarczająco dużo, by zrozumieć, co się chce, z czego się nie chce robić. Doszliśmy do wniosku, że nie chcemy się ścigać ze wszystkimi. To, co mamy, to wiedza, ta humanistyczno-społeczna. Rozumienie insightów i wartości. Te obszary będziemy eksplorować bardziej - mówi Szymon Sikorski, założyciel i CEO Publicon.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-pastuszka-partner-zarzadajacy-publicon-agencja-public-relations