Nowi pracownicy odpowiadają w Ströer Media za planowanie i sprzedaż kampanii klientom agencyjnym. Katarzyna Słyk (wcześniej w Cityboard Media oraz Jetline) i Adrian Stępniak (przedtem w Interia.pl) zasilą zespół Tatiany Stelmachów. Team sprzedażowy, kierowany przez Daniela Dońca, zasila Bartosz Batycki. Poprzednio pełnił funkcję koordynatora ds. marketingu sportowego w TVP.
- Zatrudniając nowe osoby mieliśmy na uwadze ich różnorodne kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami mediowymi. Potrzebowaliśmy specjalistów, którzy będą istotnym wzmocnieniem działu sprzedaży w ważnym momencie integracji pionów Digital i OOH - mówi Marcin Gudowicz, wiceprezes zarządu Grupy Ströer.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-slyk-adrian-stepniak-bartosz-batycki-stroeer-media