Na sesję promującą kolekcję Reserved jesień-zima 2017/18 składa się 15 czarno-białych zdjęć, na których modelka pozuje w prostych czarnych bluzkach, minispódnicach, bieliźnianych sukienkach wykończonych koronką albo odszytych z aksamitu, lakierowanym płaszczu i ramonesce oraz w czarnym ekologicznym futrze. Na jednym ze zdjęć Moss pozuje w skórzanym płaszczu pokrytym PVC w odcieniu bakłażana. Fotografie pojawią się na billboardach w Polsce i Wielkiej Brytanii.
- Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra - komentuje Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki Reserved.
Autorem zdjęć jest Daniel Jackson, współpracujący z takimi pismami jak Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure. Sesja powstała w Londynie, za jej scenografię odpowiada Max Bellhouse, a za stylizacje George Cortina i Karolina Gruszecka. Dyrektorem artystycznym był Adam Babinek, za koordynację odpowiadała Małgorzata Bruska. Sesję wyprodukowało studio Warsaw Creatives.
Kate Moss została twarzą marki Reserved z okazji wejścia LPP na rynek brytyjski. 6 września sieć otworzy flagowy sklep w Londynie. Równocześnie na terenie Wielkiej Brytanii ruszy sprzedaż kolekcji Reserved online.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kate-moss-w-czarno-bialej-sesji-w-stylu-lat-70-promuje-reserved