Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach znajdują się także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.
„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 roku, przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania w internecie.
W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Kauflandu „Na dobry tydzień”, które zastąpiło poprzedni slogan „Dla mnie w sam raz”.
„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.
Celem nowej kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych w przestronnych ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów Kaufland.
Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett, reżyserem spotów jest Marcin Ziębiński, a wyprodukował je dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith należący do Publicis Media.
Agencja Leo Burnett pracuje dla Kauflandu od grudnia ub.r. Jednocześnie sieć sklepów zaczęła współpracę z domem mediowym Zenith.
Przypomnijmy, że na początku ub.r. Kaufland - po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w UOKiK-u - zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach zwrotów w rodzaju „nasze rodzime produkty” czy „nasi dostawcy”.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaufland-z-reklamami-spotkajmy-sie-przy-ladzie-i-haslem-na-dobry-tydzien-wideo