„Przekrój” jako kwartalnik wrócił na rynek po ponad trzech latach nieobecności. W nowej formie pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Wydawcą i redaktorem naczelnym jest Tomasz Niewiadomski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-niewiadomski-nowy-przekroj-to-lekkosc-i-humor-bez-blahych-tematow ##
Magazyn pojawił się w sprzedaży 19 grudnia w nakładzie 50 tys. egz. W wielu punktach sprzedaży bardzo szybko został wykupiony, dlatego wydawca podjął decyzję o dodruku dodatkowych 29,9 tys. egz., które trafiły do sprzedaży na początku stycznia.
W piątek Wydawnictwo Przekrój poinformowało, że „przez wzgląd na ogromne zainteresowanie czytelników” zdecydowało się na kolejny dodruk pisma. Dodatkowe 60 tys. egz. trafi do sprzedaży na początku lutego.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-przekroj-laczy-stare-z-nowym-puszcza-oko-do-inteligentnego-czytelnika-ale-do-20-latkow-nie-trafi-opinie ##
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kolejny-dodruk-przekroju-60-tys-egz-ze-wzgledu-na-ogromne-zainteresowanie-czytelnikow