Serce i Rozum znikają z reklam Orange, w nowej kampanii dziecięce „All you need is love” (wideo)

Orange wystartował z kampanią promującą wprowadzoną właśnie usługę Orange Love. W głównym spocie wykorzystano przebój Beatlesów „All you need is love”. Reklamy z postaciami Serca i Rozumu na stałe znikają z działań reklamowych operatora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To była świetna koncepcja, ale już się nieco zużyła. Poza tym nie bardzo przystaje do naszej nowej strategii - wyjaśnia nam Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.

Od piątku Orange Polska wprowadził do swojej oferty nowy pakiet Orange Love łączący dostęp do internetu przez światłowód z usługami telewizyjnymi i komórkowymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-ile-kosztuje-internet-swiatlowodowy-orange ##

Wraz z nową ofertą Orange rozpoczął promującą ją kampanię reklamową, której głównym elementem jest telewizyjny spot. Jego najważniejszym przekazem jest więź pomiędzy dziećmi i dorosłymi, którą można utrzymać w różnych sytuacjach także dzięki nowoczesnym technologiom i internetowi.

Istotną rolę w nowej reklamie promującej markę Orange Love jest muzyka, a konkretnie hit grupy The Beatles „All you need is love”.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), kinach oraz na outdoorze. Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis (na podstawie koncepcji wykorzystanej przez Orange w Hiszpanii), za produkcję - Banana, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

W ciągu kilku ostatnich lat w kampaniach Orange (głównie Neostrady i FunPacku) występowali animowani bohaterowie Serce i Rozum. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, te postaci nie pojawią się już więcej w ATL-owych reklamach operatora.

Przyczynę zakończenia tej serii reklam wyjaśnia w rozmowie z nami Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska.

- Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści - zaznacza Gaca. - Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami - mówi Wirtualnemedia.pl wiceprezes Orange Polska.

Ostatnia szeroko zasięgowa kampania reklamowa firmy z udziałem Serca i Rozumu była prowadzona w połowie ub.r., promowano w niej Orange Światłowód. W reklamach operatora animowani bohaterowie pojawili się w połowie 2010 roku, autorem koncepcji marketingowej opartej na ich wizerunku jest agencja Publicis Poland.

Jesienią 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z Sercem i Rozumem otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards. Facebookowy fanpage bohaterów ma obecnie 2,12 mln użytkowników, nadal jest aktualizowany.

ps