W nowej reklamie Radosław Kotarski opowiada, że tak jak powietrze tworzy stabilne warunki klimatyczne w kopalni soli, tak Bank Millennium tworzy dobry klimat dla pieniędzy swoich klientów. Kampania podkreśla, że w ramach Konta 360° nie płaci się za prowadzenie rachunku, korzystanie z karty, wypłaty z bankomatów, pomoc medyczną i techniczną oraz przelewy internetowe w złotych, a ponadto można wykonywać płatności telefonem.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium Kotarski na plaży promował aplikację mobilną, a we wcześniejszej, reklamującej Konto 360°, opowiadał o powracającym refrenie.
Obsługą marketingową Banku Millennium zajmują się agencja Change Serviceplan (kreacja reklam), dom mediowy Initiative Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar Poland (działania w internecie).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konto-360-w-banku-millennium-radoslaw-kotarski-reklamuje-je-w-kopalni