Konwój ciężarówek Coca-Coli ruszy w trasę 5 grudnia br. Do 20 grudnia odwiedzi 18 miast, m.in. Gdynię, Warszawę, Ełk, Łomżę, Białystok, Łódź, Kielce, Bochnię, Myślenice, Nowy Targ, Zakopane, Lublin, Zamość, Rzeszów, Kalisz, Piotrków Trybunalski, Skarżysko Kamienne i Kraków.
W trakcie postoju ciężarówek organizowane będą liczne atrakcje, m.in. konkursy, koncerty na żywo znanych i lubianych artystów, pokój Świętego Mikołaja, z którym każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie, namiot zabawy, gdzie będzie można wspólnie z najbliższymi przygotować samodzielnie wyjątkowe ozdoby choinkowe.
Świąteczna trasa ciężarówek Coca-Coli odbywa się pod hasłem tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii marki - „Podaruj radość” (zobacz jej szczegóły).
Trasę ciężarówek można śledzić na stronie ciezarowkacocacola.pl oraz na odpowiednim wydarzeniu facebookowym.
Za koncepcję i realizację akcji oraz działania digital odpowiada agencja Next. Kreacją reklam zajęła się agencja McCann WorldGroup. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis. Obsługę PR zapewnia agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługę eventową Pankreator, a za cykl eventów w sieciach handlowych odpowiada agencj Momentum.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konwoj-ciezarowek-w-bozonarodzeniowej-kampanii-coca-coli