Serial „Koty i zaloty” ma w zabawny sposób opowiadać o kocich rytuałach i relacjach łączących czworonogi z ich opiekunami.
Fabuła produkcji koncentruje się na losach Kasi i Pawła (w tych rolach Anna Dereszowska i Marcin Perchuć), oraz ich sąsiadów.
Sponsorem cyklu jest Whiskas. - To naturalny partner dla serialu ze względu na swoją czołową pozycję jako marki zapewniającej holistyczne żywienie kotów na szerokim rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Soszyńska, brand manager Whiskas. - Pragniemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o zaletach kotów, ich zwyczajach i codziennych rytuałach. Jako marka edukujemy również w zakresie pozytywnego wpływu wychowywania dzieci w towarzystwie zwierząt oraz dobroczynnego wpływu na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka - dodaje.
Serial „Koty i zaloty” składa się z ośmiu odcinków, a każdy z nich trwa po 5 minut. Wszystkie odcinki zakończone są krótkim podsumowaniem z punktu widzenia kota, które wygłasza należący do Kasi kot Kacper. Głosu użycza mu satyryk i dziennikarz Rafał Bryndal.
Produkcję na antenie Polsatu będzie można oglądać w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 23 kwietnia br.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w marcu br. wyniósł 11,60 proc.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koty-i-zaloty-miniserial-polsat-anna-dereszowska-marcin-perchuc-whiskas