Kraków Airport z nowym logo i hasłem „ProstozKrakowa”

Lotnisko Kraków Airport im. Jana Pawła II zyskało nowy logotyp zaprojektowany przez studio graficzne 2 code. Ma on odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach zaszły na lotnisku. Jednocześnie rusza jego kampania reklamowa pod hasłem „ProstozKrakowa”.

Nowe logo Kraków Airport ma być symbolem otwarcia na wyzwania oraz odwoływać się do różnorodnych doświadczeń pasażerów i interesariuszy portu. Głównym motyw graficzny znaku nawiązuje do charakterystycznego kształtu budynku lotniska.

- Bryła budynku była dla nas oczywistą inspiracją i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku. W ostatecznym kształcie nowe logo oprócz subtelnego nawiązania do owej bryły zawiera też inne sensy i konotacje, które współbrzmią z aspiracjami Kraków Airport - opisują Krzysztof Drumiński i Jakub Walkowicz ze studia graficznego 2 code, które przygotowało logotyp.

Projekt studia 2 code został wybrany w ogłoszonym w grudniu ub.r. konkursie, do którego nadesłano 92 prace. Nagrodą dla 2 code jest 25 tys. zł.

Zmiana logotypu ma podsumowywać ulepszenia wprowadzone w ostatnich latach na lotnisku, m.in. otwarcie nowego terminala. Przedstawiciele portu podkreślają, że w badaniu satysfakcji pasażerowie zwracają też uwagę na lepszą dostępność komunikacyjną lotniska, większą infrastrukturę parkingową, rozbudowę powierzchni komercyjnych, zwiększenie komfortu w poczekalniach odlotowych.

Jednocześnie Kraków Airport wspólnie z liniami lotniczymi zaczyna kampanię reklamującą 101 połączeń „#prostozKrakowa”. Akcja, podzielona na dwa 6-tygodniowe etapy, będzie prowadzona na 20 tramwajach jeżdżących po Krakowie. Będą w niej promowane wybrane połączenia oraz nowe logo lotniska.

tw