Wieczorny program TVN24 „Kropka nad i” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 września do 11 października 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 4,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/600-tys-widzow-jesiennych-odcinkow-minela-20-ta-tvp-info-wygrywa-z-tvn24-i-polsatem-news ##
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 14 września br. - obejrzało je 820 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Monikę Olejnik wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 3,78 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,70 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/446-tys-widzow-sledzi-audycje-ewy-bugaly-i-piotra-pawelca-nie-da-sie-ukryc-tvp-info-wygrywa-z-tvn24-i-polsat-news ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kropke-nad-i-oglada-605-tys-widzow-tvn24-wygrywa-z-tvp-info-i-polsatem-news