„Black Mirror” („Czarne lustro”) to brytyjski serial fantastycznonaukowy, który w mroczny i satyryczny sposób skupia się na tematach, które dotyczą współczesnego społeczeństwa, szczególnie na negatywnych konsekwencjach rozwoju nowych technologii. Każdy odcinek to osobna historia niepowiązana z innymi epizodami. Akcja toczy się w alternatywnej teraźniejszości albo bliskiej przyszłości.
Pierwszy odcinek „Czarnego lustra” wyemitowano 4 grudnia 2011 r. w Channel 4. We wrześniu 2015 r. prawa do serialu zakupił Netflix jednocześnie ogłaszając, że powstaną 2 sezony po 6 odcinków.
Teraz w ramach promocji serialu Netflix we współpracy z polskimi influencerami zrealizował projekt o nazwie „Czarne lusterko”. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat stworzyli własne historie zainspirowane serialem „Czarne lustro". „Czarne lusterko" to seria 4 filmów krótkometrażowych utrzymanych w mrocznym i niepokojącym klimacie produkcji Netflixa.
„Rozstanie" Krzysztofa Gonciarza
„Suma szczęścia" Martina Stankiewicza
„69.90" emce kwadrat
„1%" Grupy Filmowej Darwin
Wszystkie odcinki będzie można oglądać na profilu Netflixa w mediach społecznościowych oraz na kanałach ich twórców na YouTube od 19 stycznia br. Projekt „Czarne lusterko” zapowiada zwiastun zamieszczony w internecie.
Platforma Netflix zamierza w tym roku przeznaczyć na produkcje własne 8 miliardów dolarów. Netflix na koniec trzeciego kwartału 2017 roku miał 109,25 mln aktywnych użytkowników. Przychody platformy w tym okresie wynosiły 2,99 mld dolarów, a zysk netto - 130 mln dolarów.
ps
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-i-znani-influencerzy-promuja-czarne-lustro-netflixa