„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. Odcinek z Anną i Robertem Lewandowskimi z rekordem oglądalności

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,26 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 14,22 mln zł. Rekordową widownię - od maja 2013 roku - zgromadził ostatni odcinek, w którym gościli Anna i Robert Lewandowscy.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 23. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Obejrzało je średnio 1,26 mln osób, co zapewniło stacji 14,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 17,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-swiateczna-kampania-oranzady-hellena-reklama ##

Zdecydowanie najchętniej oglądany odcinek właśnie zakończonej edycji talk-show wyemitowany został 28 listopada br., a gościli w nim: Anna i Robert Lewandowscy. Zgromadził on przed telewizorami 2,13 mln widzów. Jednocześnie jest to najwyższa widownia pojedynczego odcinka „Kuby Wojewódzkiego” od 7 maja 2013 roku (wówczas program śledziło 2,32 mln osób).

W porównaniu do emitowanej rok temu 21. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o około 50 tys. osób. Odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,21 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,22 proc. w 4+, 17,02 proc. w 16-49 oraz 15,28 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marek-zoledziowski-prezes-group-one-wywiad-opinie ##

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,02 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 9,71 proc.), a czwarta - TVP1 („El Príncipe - dzielnica zła” i filmy; 4,44 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 14,22 mln zł. Dla porównania, 21. sezon z reklam przyniósł 11,17 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/20-lat-tvn-kuba-wojewodzki-i-gwiazdy-wspominaja-prace-w-tvn-na-20-lecie-stacji-chcemy-wiecej ##

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Michał Kurdupski