„Kuba Wojewódzki” stracił 130 tys. widzów

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 936 tys. osób, o 130 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku telewizyjnym.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 23. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 5 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 936 tys. osób, co zapewniło stacji 10,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/800-tys-widzow-drzewa-marzen-tvn-wiceliderem-w-grupie-16-49 ##

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,02 mln widzów. Wyemitowany został on 19 września br., a gościli w nim poseł Borys Budka i piosenkarka Daria Zawiałow.

W porównaniu do emitowanej rok temu 21. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o około 130 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,07 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,37 proc. w 4+, 14,81 proc. w 16-49 oraz 14,15 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-pierwszego-odcinka-diagnozy-tvn-liderem-w-16-49 ##

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 12,71 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne; 9,56 proc.), a czwarta - TVP1 („El Príncipe - dzielnica zła” i filmy; 5,04 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Michał Kurdupski