L'Oreal Paris z Jessica Mercedes w kampanii „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes”

Firma kosmetyczna L'Oreal rozpoczyna kampanię „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” nawiązującą do festiwalu filmowego w Cannes, na którym jest oficjalnym makijażystą gwiazd.

Zintegrowana i multimedialna kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” jest największą tegoroczną aktywacją marki L'Oréal Paris w Polsce. W ramach działań przygotowano szereg aktywacji konsumenckich. Jedną z nich jest konkurs „Wygraj gwiazdorskie nagrody”, w którym wystarczy zakupić dowolny produkt L’Oréal Paris, zachować paragon i wysłać oryginalne życzenia marce z okazji jubileuszu za pośrednictwem strony internetowej. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży pojawią się strefy Cannes, gdzie będzie można skorzystać z konsultacji ekspertów marki i otrzymać rabat na wybrane produkty.

Konsumentki mogą również zadecydować w jakim makijażu na czerwonym dywanie pojawi się Jessica Mercedes, tegoroczna wysłanniczka marki. Wszystkie propozycje wizażu zostały przygotowane przez oficjalną MakeUp Artist – Katarzynę Zarembę. 17 maja ruszyło głosowanie na stronie lorealparis.pl/cannes2017/.

Kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” ma także swoją odsłonę w mediach: w prasie, telewizji, radiu i internecie. Ich uzupełnieniem są działania PR skupione na media relacjach oraz działaniach z influencerami, a także aktywacje social media.

Za strategię kampanii oraz kreacje odpowiada agencja McCann, za zakup mediów Zenith (media tradycyjne) i Value Media (internet), działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania social mediowe  - agencja 121PR.

bg