W ramach akcji promocyjnej przygotowano 30-sekundowy oraz 15-sekundowy spot, gdzie w lekki i humorystyczny sposób pokazano zalety reklamowanego sprzętu, z naciskiem na wielozadaniowość. W reklamie pojawia się model IdeaPad 520.
- Celem przewodnim kampanii realizowanej dla marki Lenovo jest zwrócenie uwagi grupy docelowej na nową odsłonę laptopów IdeaPad. Naszymi działaniami chcieliśmy wynieść te laptopy na zupełnie nowy, wyższy poziom - komentuje Katarzyna Włodarczyk, senior account manager z agencji Change Serviceplan, odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.
Kampania telewizyjna trwa w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych do 7 stycznia 2018 roku. Równolegle do końca roku prowadzone są działania w digitalu, które obejmują serwisy VOD, Facebooka, YouTube i display
Za przygotowanie strategii komunikacji i idei kreatywnej, a także produkcję spotów i innych materiałów odpowiadała agencja Change Serviceplan. Przygotowaniem strategii mediowej, zakupem mediów do kampanii telewizyjnej i internetowej zajął się dom mediowy Value Media.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lenovo-ideapad-z-kampania-w-telewizji-i-internecie-wideo