2 mln widzów debiutu „Leśniczówki” TVP1 i „The story of my life” Polsatu

Pokazane w piątek w TVP1 pierwsze dwa odcinki nowej telenoweli „Leśniczówka” miały 1,99 mln widzów, a debiut „The story of my life” w Polsacie śledziło 1,96 mln osób. Start kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami” zgromadził w tej stacji 3,13 mln oglądających, a premierę filmu „Planeta singli” w TVN - 2,36 mln - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W piątek, 2 marca 2018 odbyły się premiery dwóch ważnych wiosennych nowości: telewizyjna Jedynka rozpoczęła emisję nowej telenoweli „Leśniczówka”, a Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”. Ponadto ta druga stacja ruszyła z kolejną edycją głośnego widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, a w TVN odbyła się premierowa emisja polskiej komedii romantycznej „Planeta singli”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-luty-marzec-2018-hitem-m-jak-milosc-i-hms ##

Średnia widownia pierwszych dwóch odcinków nowej telenoweli „Leśniczówka”, wyemitowanych w TVP1 o 18.00 i 18.20, wyniosła 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 14,94 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Oba odcinki miały zbliżone wyniki – pierwszy z nich zainteresował 2,07 mln osób w 4+, a drugi - 1,92 mln.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych dwóch odcinków produkcji obejrzało 2,75 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 523 tys., a w 16-59 - 1,01 mln).

Tego samego dnia o 22.15 Polsat wyemitował pierwszy odcinek talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,96 mln widzów (RCH - 3,86 mln). Przełożyło się to na 16,52 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,16 proc. w grupie 16-49 oraz 14,64 proc. w grupie 16-59.

Tuż przed „The story of my life” stacja ta wyemitowała pierwszy odcinek kolejnej edycji głośnego widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Średnio oglądało go 3,13 mln widzów (RCH - 6,91 mln), co przełożyło się odpowiednio na 20,43 proc., 15,45 proc. i 16,47 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-wykorzystuje-kryzys-uczestnikow-tanca-z-gwiazdami-do-promocji-show ##

Warte odnotowania są również wyniki pokazanej w TVN premierowej emisji polskiej komedii romantycznej „Planeta singli”, która była nadawana niemal w tym samym paśmie, w którym Polsat emitował „Taniec z gwiazdami” i „The story of my life”. Szeroko promowany film przyciągnął przed ekrany uwagę 2,36 mln osób (jego 1-minutowy zasięg wyniósł 6,88 mln osób), a udział stacji w tym paśmie wyniósł 15,83 proc.

Produkcja ta bardzo dobrze wypadła wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 1,42 mln, a SHR% - 24,98 proc.), w której miała zdecydowanie lepsze wyniki od premier Polsatu.

Dzień później TVN pokazał pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza”. Jak już informowaliśmy, średnia widownia tej emisji wyniosła 1,60 mln osób, a zasięg - 4,43 mln. Przełożyło się to na 10,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,06 proc. w grupie 16-59.

Michał Kurdupski