Rodzinna książka kulinarna w promocji sklepów Lidl (wideo)

Sieć sklepów Lidl zaczyna promocję, w ramach której do zdobycia jest książka „Rodzinna Kuchnia Lidla” z przepisami do rodzinnego gotowania razem z dziećmi. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów marketingowych Lidla: Karola Okrasy, Darii Ładochy i Pawła Małeckiego.

Żeby otrzymać książkę, należy sześć razy zrobić w sklepie Lidl zakupy za minimum 50 zł, zebrać potwierdzające to naklejki i dopłacić 1 grosz. Akcja rusza 20 marca i potrwa do 16 kwietnia lub wyczerpania zapasów książek.

„Rodzinna Kuchnia Lidla” zawiera 40 pomysłów na dania obiadowe, śniadania i desery. Wszystkie przepisy mają oznaczenia wskazujące na: rodzaj potraw (dania bez laktozy, glutenu, wegetariańskie itd.), czas potrzebny na ich przygotowanie oraz poziom zaawansowania. Dołączono do tego „Kuchenne ABC” z informacjami na temat mniej znanych wśród dzieci owoców i warzyw takich jak np. topinambur, batat czy karambola, szczegółami dotyczącymi miar, kuchennych przyrządów czy produktów z kategorii „BIO” oraz wskazówkami np. jak prawidłowo nakrywać do stołu.

- Najnowsza książka Lidla to kulinarna podróż po smakach zdrowej kuchni. Jej adresatami są całe rodziny, w tym szczególnie dzieci. Pragniemy przekazać im podstawową wiedzę o kuchni i produktach oraz zachęcić do gotowania z najbliższymi - uzasadnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska. Firma szósty raz organizuje promocję, w której do zdobycia jest książka kulinarna. - Sukces poprzednich książek Lidla pokazał nam, że Polacy kochają gotować, dlatego chcemy zachęcić ich do łączenia kuchennych pasji ze wspólnym spędzaniem czasu z dziećmi - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

W kampanii reklamowej wspierającej nową akcję występują ambasadorzy marketingowi Lidla: Karol Okrasa, Daria Ładocha i Paweł Małecki. Okrasa promuje Lidla od połowy 2012 roku, a Ładocha występuje z nim od miesiąca w kampanii pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Cukiernik Paweł Małecki reklamuje Lidla od czterech lat, dwa lata temu był głównych bohaterem akcji promocyjnej z milionem książek z przepisami cukierniczymi.

Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

tw