Spoty pokazują, jak Łukasz Fabiański prowadzi trening z Mateuszem Borkiem, a dziennikarz uczy piłkarza komentować mecz. Za każdym razem przeszkadza im pracownik stadionu.
Kampania nawiązuje do najważniejszych cech „szybkiego kredytu gotówkowego” oferowanego przez BZ WBK, m.in. uproszczonej procedury przyznawania i braku obowiązku przedstawiania przez klienta zaświadczenia o dochodach.
Łukasz Fabiański i Mateusz Borek w październiku wspólnie reklamowali Konto Godne Polecenia w BZ WBK. Borek w okresie letnim występował w kampaniach banku razem z Anną Lewandowską.
- My Polacy uwielbiamy futbol, piłkarskie emocje i wspólne kibicowanie. Miliony widzów oglądają mecze swoich ulubionych drużyn, w tym tej najważniejszej, czyli polskiej reprezentacji. Doskonale znamy nie tylko zawodników dających z siebie wszystko na boisku, ale także komentatorów, których głos towarzyszy nam podczas transmisji. Dlatego piłka nożna jest tak ważnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Po sukcesie akcji „#12zawodnik”, realizowanej w czasie mistrzostw Europy 2016, w jesienno-zimowej kampanii ponownie stawiamy na futbol - uzasadnia Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK.
Obecna akcja reklamowa zaczęła się 4 listopada i potrwa do 31 grudnia br. Jest realizowana w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), prasie ogólnopolskiej,internecie (portale, serwisy zakupowe i aukcyjne, serwisy VOD, media społecznościowe), kinach oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję - Lunapark Motion Arts Collective. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lukasz-fabianski-i-mateusz-borek-trenuja-i-komentuja-w-reklamach-szybkiego-kredytu-gotowkowego-w-bz-wbk-wideo