Nad reklamą M&M's, która ma pojawić się podczas 52. Super Bowl 4 lutego 2018 roku, pracuje agencja BBDO z Nowego Jorku. Tym samym koncern Marsa wraca z reklamą M&M's na tą imprezę - po trzech latach nieobecności. Ostatnio brand ten reklamowany był przy Super Bowl w 2014 roku. Głównym bohaterem spotu była wówczas żółta drażetka M&M's.
Jednocześnie Mars Wrigley poinformował, że podczas przyszłorocznego turnieju Super Bowl nie pojawią się reklamy Snickersa. Firma w przyszłym roku skupi się na poszerzeniu oferty tej marki o trzy nowe smaki, które mają trafić na sklepowe półki w czerwcu.
W ub.r. Snickers przygotował na żywo specjalny spot tuż przed jego emisją, w roli głównej wystąpił Adam Driver.
Nie podano jeszcze planów dotyczących kampanii marki Skittles.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-m-s-wraca-z-reklama-na-super-bowl-nie-bedzie-spotu-snickersa