Adamowicz objęła nowo utworzone stanowisko managera do spraw projektów specjalnych i konferencji. Wcześniej przez 10 lat związana była z VFP Communications, wydawcą m.in. magazynu „Media & Marketing Polska” oraz organizatorem wielu konferencji i konkursów branżowych. Jako kierownik biura reklamy odpowiadała m.in. za tworzenie projektów eventowo-konferencyjnych wydawnictwa oraz nadzór nad ich realizacją. Pracowała również dla Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communications oraz Agory.
PMPG Polskie Media reaktywowała biznesowy projekt Business Gate w lutym br. 27 lutego, wraz z tygodnikiem "Wprost", ukazało się dwujęzyczne magazynu, zaś kilka dni później zadebiutowało wydanie cyfrowe Business Gate Giełda. Projekt koordynuje Rita Schultz.
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-adamowicz-odpowiada-za-konferencje-i-wydarzenia-specjalne-w-business-gate