W ramach kampanii ambasadorki występują w spocie wizerunkowym, opowiadając o łączącej je przyjaźni. Będzie on emitowany w od 1 marca kinach Cinema City w całej Polsce, już teraz można zobaczyć go w internecie, na kanale YouTube marki.
- Przyjaźń, która nas łączy to wzajemne zaufanie, akceptacja, szczerość. Świadomość, że możesz liczyć na bezwarunkowe wsparcie. Przyzwolenie na to, że druga osoba czasem myśli dokładnie tak samo jak Ty, a czasem zupełnie inaczej. To otwartość na tę odrębność. Mamy podobne systemy wartości, poczucie humoru, wspólną pasję. Inspirujemy się nawzajem - mówi Maja Ostaszewska.
Na wiosnę planowane są kolejne aktywacje związane z promocją kolekcji „Przyjaźń”. Obejmą digital, luksusowe magazyny kobiece oraz kino. Reklama kolekcji pojawiła się w pierwszym numerze „Vogue Polska”. Na potrzeby kampanii przygotowano również sesję zdjęciową z udziałem ambasadorek.
Kolekcja „Przyjaźń” jest piątym projektem ambasadorskim W.Kruk. Dotychczas z marką współpracowały Martyna Wojciechowska, Alicja Bachleda-Curuś, Kinga Rusin oraz Anna Maria Jopek.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół kreatywny W.Kruk oraz współpracownicy marki. Spot oraz sesję kampanii „Przyjaźń” wyprodukowało Forward Productions.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maja-ostaszewska-magdalena-cielecka-w-kruk-kolekcja