Reklama telewizyjna Majonezu Kieleckiego pokazuje różne momenty z dzieciństwa dziewczyny, która w ostatnim ujęciu zostaje pokazana jako dorosła kobieta z własną rodziną. Ten sam spot marka wykorzystała w kampanii z okazji świąt w grudniu ub.r.
Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu Majonezu Kieleckiego w okresie przedświątecznym, zwiększenie sprzedaży produktu, a także przywołanie miłych wspomnień dawnych, rodzinnych spotkań oraz pokazanie, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, wciąż stanowią wyjątkowy dodatek do potraw, mimo zmieniających się trendów w odżywianiu.
Akcja prowadzone jest w telewizji, na outdoorze i w prasie. Kreację kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, produkcją spotu - dom produkcyjny Papaya Films, a za działania public relations odpowiada agencja Best Brands PR.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/majonez-kielecki-w-wielkanocnej-kampanii-wideo