Majonez Kielecki w wielkanocnej kampanii (wideo)

W telewizji, na outdoorze i w prasie ruszyła wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP "Społem"). Akcję przygotowały firmy Optima Marketing Group, Papaya Films i Best Brands PR.

Reklama telewizyjna Majonezu Kieleckiego pokazuje różne momenty z dzieciństwa dziewczyny, która w ostatnim ujęciu zostaje pokazana jako dorosła kobieta z własną rodziną. Ten sam spot marka wykorzystała w kampanii z okazji świąt w grudniu ub.r.

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu Majonezu Kieleckiego w okresie przedświątecznym, zwiększenie sprzedaży produktu, a także przywołanie miłych wspomnień dawnych, rodzinnych spotkań oraz pokazanie, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, wciąż stanowią wyjątkowy dodatek do potraw, mimo zmieniających się trendów w odżywianiu.

Akcja prowadzone jest w telewizji, na outdoorze i w prasie. Kreację kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, produkcją spotu - dom produkcyjny Papaya Films, a za działania public relations odpowiada agencja Best Brands PR.

km