Czytelniczki „Zwierciadła” znajdą w magazynie m.in. wywiady z Krystyną Loską i Grażyną Torbicką, rozmowę z Romanem Pomianowskim, a także artykuły m.in. o natłoku informacji i wyczerpaniu sprzedawaniem udawaniem oraz księżnej Kate Middleton, która w lipcu odwiedzi Polskę.
Do części wydania dołączone zostały książki Karoliny i Macieja Szaciłło „Jedz i pracuj nad własnym zdrowiem” oraz „Detoksy dla zdrowia i urody”, a także „Słodkie i zdrowe, czyli desery, które możesz jeść codziennie” autorstwa Moniki Mrozowskiej (objętość 100 stron każda).
Majowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” liczy 192 strony i ukazało się w nakładzie 130 tys. egz. Cena bez dodatku wynosi 9,99 zł, a z dodatkiem jest o złotówkę wyższa.
Sprzedaż wydania wspiera kampania w internecie (Filmweb.pl, dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, Facebook.pl oraz Zwierciadlo.pl) i prasie (miesięcznik „Sens”, dodatku do gazety Wyborczej „Co jest grane”).
Z danych ZKDP wynika, ze w 2016 roku sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wyniosła 64 269 egz.
łb
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/majowe-zwierciadlo-z-ksiezna-kate-middleton-na-okladce