Małgorzata Dziemian na czele pism poradnikowych Burdy, Urszula Kalisz odchodzi

Małgorzata Dziemian została nowym opiekunem marki (brand managerem) segmentu advisory & crafting w wydawnictwie Burda International Polska. Odpowiada za marketingową komunikację czterech magazynów wydawcy.

Od początku marca br. Małgorzata Dziemian opiekuje się marketingowo magazynami „Claudia”, „Dobre Rady”, „Samo Zdrowie” i „Burda”. Zastąpiła na stanowisku Urszulę Kalisz, która rozstała się z wydawnictwem. Pracowała w nim od listopada 2012 roku.

Dziemian będzie raportowała bezpośrednio do senior business managera tego segmentu - Zuzy Potockiej, która objęła to stanowisko w listopadzie 2017 roku, w ramach reorganizacji zarządzania w wydawnictwie. Wydawca wprowadził wówczas pięć nowych obszarów tematycznych, wspieranych przez senior business managerów raportujących do członków zespołu zarządzającego firmy.

Do obowiązków nowego opiekuna marki będzie należało m.in. budowanie wizerunku zarządzanych tytułów oraz rozwijanie społeczności wokół nich; współtworzenie krótko- i długoterminowego planu promocji zarządzanych brandów, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów. Małgorzata Dziemian będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa podległych tytułów oraz organizowała konkursy.

Dziemian ma 5-letnie doświadczenie na stanowiskach menadżera ds. promocji i reklamy oraz PR managera. Specjalizuje się w marketingu doświadczeń i przekładaniu trendów konsumenckich na praktykę marketingową. Wcześniej pracowała m.in. w Q&A Communications, ID PR (Grupa Afekt), Marquard Media Polska oraz Sante A. Kowalski.

jk