W ramach kampanii przygotowano spot, który będzie wyświetlany w placówkach medycznych, mediach społecznościowych i w komunikacji publicznej. Ponadto przygotowano billboardy oraz działania w mediach społecznościowych – na YouTube i Facebooku. Kampania potrwa do końca października.
- Szczepienia ochronne dzieci to temat, który budzi coraz więcej emocji. Mnożą się mity i nieprawdziwe informacje. Dlatego tak ważne jest, aby rozpocząć społeczną dyskusję opartą na sprawdzonych i merytorycznych argumentach. Z tego powodu przygotowaliśmy kampanię społeczną, która w prosty i dobitny sposób obnaża absurd myślenia wielu osób: Rodzice stają na głowie, by zapewnić bezpieczeństwo swoim dzieciom, jednocześnie negując zasadność szczepień. A szczepienia są najskuteczniejszą i najbezpieczniejszą formą ochrony zarówno dziecka, jak i wszystkich osób w jego otoczeniu: rodziny i znajomych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Imiołek, creative director agencji John Pitcher, która przygotowała kampanię.
Spot ma charakter informacyjny oraz objaśnia istotę oraz cel obowiązkowych szczepień ochronnych.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malopolska-kampania-za-szczep-swoje-dziecko