Oferta konsorcjum Ecorys oraz M&CC została najwyżej sklasyfikowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, które zakończyły postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii.
Kampania zainicjowana przez Polską Izbę Mleka oraz PFHBiPM ubiega się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej "Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych".
Akcja będzie miała na celu edukację na temat wartości odżywczych mleka i przetworów, wzmocnienie pozytywnego wizerunku oraz zwiększanie konsumpcji mleka, jogurtów oraz serów żółtych w Polsce. Start programu przewidziany jest - po uzyskaniu dofinansowania UE - na wrzesień 2012 r.
Trzyletnia kampania "Mamy kota na punkcie mleka" o wartości ponad 2,4 mln euro netto będzie miała zasięg ogólnopolski. Akcja ruszy na jesieni 2012 roku. Obejmie prasę kobiecą, radio oraz odsłonowe i kontekstowe kampanie online.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mamy-kota-na-punkcie-mleka-kampania-za-2-4-mln-euro