Marcin Dorociński uspokaja folią w kampanii OC w PZU (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego reklamującej ubezpieczenie OC. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa i Starlink.

W nowym spocie PZU Marcin Dorociński uczestnikom wypadku samochodowego, który dopiero co się wydarzył, daje folię bąbelkową, żeby się odstresowali. Poszkodowana okazuje się klientką ubezpieczyciela, więc aktor tłumaczy jej, że firma zajmie się likwidacji jej szkody, mimo że sprawca ma polisę w innym towarzystwie ubezpieczeń.

- Po raz kolejny pokazujemy, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać - dodaje Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.

Dorociński reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne oferowane przez PZU od połowy maja br. (przeczytaj więcej na ten temat), zaraz po tym jak firma wprowadziła nowe zasady polisy OC, które promuje jako rewolucyjne (zobacz szczegóły).

Obecna odsłona akcji potrwa do końca lipca. Jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie.

Koncepcją kampanii i kreacją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink.

tw