„Inna. Roślinna. Jestem Rama” w kampanii margaryny Rama (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa margaryny Rama (produkowanej przez Unilever Polska). Wspiera zmienioną identyfikację wizualną i pozycjonowanie tego produktu.

Spot z kampanii pokazuje w kolejności od tyłu przygotowywanie kanapki. Cała czynność zaczyna się od wyciągnięcia z lodówki margaryny Rama i posmarowania nią kawałka chleba. Margaryna wcześniej została wyprodukowana m.in. z oleju rzepakowego, dlatego akcja spotu przenosi się na pole rzepaku. Reklamę kończy hasło „Inna. Roślinna. Spróbuj”.

Kampania towarzyszy wprowadzeniu margaryny Rama na rynek w nowej odsłonie: z zawartością opartą na oleju rzepakowym oraz (z kwasami tłuszczowymi Omega-3 i Omega-6 oraz witaminami A, D i E) oraz w nowych opakowaniach ze zmienionym logo marki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach: Classic, Buttery i z solą morską, opakowania każdego mają inny kolor przykrywek.

Podstawowa wersja Ramy od kilku lat nie była reklamowana w dużej kampanii. Z kolei mieszanka olejów roślinnych do smażenia była niedawno promowana w serialu „Wmiksowani.pl” na VoD.pl, a jej ambasadorem reklamowym jest kucharz Pascal Brodnicki.

Nowa akcja reklamująca Ramę obejmuje telewizję, internet, outdoor (billboardy) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i degustacje).

Kreacją reklam zajęła się agencja MullenLowe. Za planowanie i zakup mediów dla Unilevera w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

tw