Marta Biernacka-Miernik dyrektor zarządzającą agencji ComPress

Pracę w agencji public relations ComPress zaczęły Marta Biernacka-Miernik (jako dyrektor zarządzająca) i Beata Krawczyk (jako new business director). Firma zamierza realizować nową strategię rozwoju.

Marta Biernacka-Miernik jako dyrektor zarządzająca ComPress będzie nadzorowała działalnością operacyjną firmy oraz odpowiadała za jej dalszy rozwój w zakresie relacji inwestorskich, public affairs i PR kryzysowego.

Poprzednio agencją zarządzała Agata Wiśniewska-Zaleska, pełniąca też funkcję wiceprezes. We wtorek poinformowano, że zrezygnowała z tego stanowiska i po ponad roku pracy odchodzi z firmy.

Przez ostatnie 10 lat Marta Biernacka-Miernik zarządzała Agencją Medialną All Inclusive, obsługującą podmioty z branży motoryzacyjnej, paliwowej, IT i finansowej. Wcześniej przez wiele lat pracowała jako redaktor i dziennikarz ekonomiczny m.in. w „Pulsie Biznesu”, „Forbesie” i Dzienniku „Polska Europa Świat”.

Z kolei Beata Krawczyk, która objęła w ComPress funkcję new business directora, poprzednio przez dwa lata była związana z agencją Newco Partners. W latach 2008-2014 kierowała działem eventów i projektów specjalnych w Gremi Business Communication (obecnie Gremi Media), a wcześniej pracowała m.in. w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym Ambasady RP w Montrealu.

- W najbliższym czasie chcemy znacznie poszerzyć portfolio klientów z obszaru finansów, prawa, sektora energetycznego i doradztwa strategicznego - zapowiada Marta Biernacka-Miernik. - ComPress ma doświadczenie w obsłudze dużych spółek, w tym giełdowych oraz realizacji kompleksowych projektów i kampanii komunikacyjnych. Ma również bardzo silne kompetencje w zakresie public affairs, PR kryzysowego, będziemy rozbudowywać zespół relacji inwestorskich. Bardzo ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest wykorzystanie efektu skali i synergii, jaki daje obecność w grupie kapitałowej Gremi Media - wylicza.

Od lipca br. prezesem agencji ComPress jest Marcin Kowalczyk. 50 proc. akcji spółki należy do Gremi Media.

W trzech kwartałach br. agencja ComPress zanotowała 854,9 tys. zł wpływów ze sprzedaży (wobec 1,47 mln zł rok wcześniej) i 195,9 tys. zł straty netto (wobec 666,9 tys. zł straty w trzech kwartałach ub.r.). Natomiast w samym trzecim kwartale przychody firmy w skali roku wzrosły 202,1 do 311,3 tys. zł, a strata netto zmalała z 338,2 do 30,6 tys. zł.

tw