Marta Kotulska szefem ds. komunikacji digitalowej w Clos Brothers

Marta Kotulska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji digitalowej w agencji reklamowej Clos Brothers. Wcześniej pracowała m.in. w ClickAd Interactive.

Kotulska odpowiedzialna będzie za rozwój oferty komunikacji digitalowej agencji, w szczególności w sektorach SEO, performance i social media, a także za koordynację współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Jak podano w komunikacie "celem utworzenia funkcji dyrektora ds. komunikacji digitalowej jest usprawnienie procesów komunikacji, podniesienie jakości prowadzonych projektów oraz poszerzenie oferty skierowanej do klientów agencji".

Marta Kotulska dołączyła do zespołu Clos Brothers w 2016 roku. Jako digital project manager odpowiadała za realizację projektów digitalowych dla kluczowych klientów agencji. Kompleksowo koordynuje też działania w digitalu między innymi dla Toyoty na rynkach Europy Centralnej.

Z rynkiem mediowym związana jest od 2004 roku. Pracowała m.in. w Radiu WAWA, Grupie Radiowej Time i Agorze. Doświadczenie w obszarze digital, social media i performance zdobywała w agencjach Clickad Interactive i Fine Performance.

bg