Kotulska odpowiedzialna będzie za rozwój oferty komunikacji digitalowej agencji, w szczególności w sektorach SEO, performance i social media, a także za koordynację współpracy z partnerami zewnętrznymi.
Jak podano w komunikacie "celem utworzenia funkcji dyrektora ds. komunikacji digitalowej jest usprawnienie procesów komunikacji, podniesienie jakości prowadzonych projektów oraz poszerzenie oferty skierowanej do klientów agencji".
Marta Kotulska dołączyła do zespołu Clos Brothers w 2016 roku. Jako digital project manager odpowiadała za realizację projektów digitalowych dla kluczowych klientów agencji. Kompleksowo koordynuje też działania w digitalu między innymi dla Toyoty na rynkach Europy Centralnej.
Z rynkiem mediowym związana jest od 2004 roku. Pracowała m.in. w Radiu WAWA, Grupie Radiowej Time i Agorze. Doświadczenie w obszarze digital, social media i performance zdobywała w agencjach Clickad Interactive i Fine Performance.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-kotulska-szef-ds-komunikacji-digitalowej-w-clos-brothers