Labcon ma oferować kompleksowy consulting, strategię i realizację planu mediowego. Spółka zajmie się tworzeniem kontentu i zarządzaniem nim. Firma zapowiada, że postawi na najnowsze technologie takie jak np. face recognition i zaawansowaną analitykę od badania insightów, przez dystrybucję contentu, po scheduling, czyli dostosowywanie formatów i częstotliwości w zestawieniu z potrzebami grup docelowych. Labcon ma też oferować jakościowy, a nie zasięgowy dobór influencerów.
Na czele spółki Labcon stanęła Marta Łysiak, która dołączyła do Value Media w marcu tego roku. Od 2008 roku była związana z Google, przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję CEE strategic partner managera w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-lysiak-szefowa-spolki-labcon