Wśród marketerów przystępujących do IAA są: Maspex Wadowice (właściciel marek Tymbark, Kubuś, Tarczyn, Lubella), Eurobank, firma farmaceutyczna USP Zdrowie (właściciel m.in. Apapu, Ibupromu, Gripexu) i Mastercard.
Szeregi organizacji zasilili też; audytor mediowy Double Check, instytut Kantar Media, Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz.
Ponadto dwie inne firmy rozszerzyły swoją reprezentację w Stowarzyszeniu. Drugim reprezentantem IPG Mediabrands Polska został prezes tej spółki Marcin Dec, a drugim reprezentantem Business Consulting jest aktualnie dyrektor zarządzający Włodzimierz Majer.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maspex-eurobank-usp-zdrowie-mastercard-double-check-kantar-media-i-kancelaria-adwokacka-filip-lukaszewicz-czlonkami-iaa-polska