W poniedziałek wystartowała teaserowa kampania zapowiadająca konkurs i zachęcająca do odwiedzenia związanej z nim strony internetowej dzieciecaeskorta.mcdonalds.pl.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu krótkiego filmu wideo (maksymalnie 90 sek.), w którym dziecko zaprezentuje dowolną piłkarską sztuczkę. Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wybrana 11 dzieci, które pojadą do Rosji na mecz Polski z Senegalem rozgrywany w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej.
W konkursie mogą uczestniczyć dzieci urodzone między 20 czerwca 2008 roku a 19 czerwca 2012 roku. Dodatkowo, dziecko i rodzic muszą mieć ważne paszporty do 1 stycznia 2019 roku.
Kampania teaserowa potrwa do 19 marca, a potem konkursu - rozpocznie się jej właściwa odsłona. Działania obejmują internet (spoty, reklamy display, social media, search) oraz restauracje McDonald's (materiały POP, ulotki).
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-kompletuje-dziecieca-eskorte-na-mundial-w-rosji-wideo