Agencja Mea Group z nową identyfikacją wizualną (wideo)

Agencja eventowa Mea Group wprowadziła nową identyfikację wizualną. Firma odświeżyła logo, w którym zawarto odwołania do zmysłów i emocji.

Obecna identyfikacja wizualna Mea Group ma podkreślać rolę eventu jako jedynego sposobu na osobiste, angażujące zmysły spotkanie ze światem produktu, usługi, marki czy idei.

- Podczas kreowanych przez zespół Mea Group wydarzeń stawiamy na unikalne, pobudzające emocje działania. Skuteczny event to spotkanie, w którym uczestniczą ludzie, wydarzenie nie pozwalające nikomu pozostać obojętnym, podczas którego angażowana jest jak największa ilość zmysłów. Takie są nasze realizacje, umożliwiające wymianę wiedzy, doświadczeń i emocji. Właśnie za to cenią nas klienci. Nadszedł czas, aby nasza filozofia znalazła jeszcze mocniejsze odzwierciedlenie w identyfikacji wizualnej agencji - mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group.

Pracami nad nową identyfikacją wizualną Mea Group kierował Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group. Do poszczególnych zmysłów: wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu przypisano kolory oraz bryły. Ostateczny kształt wizualizacji to efekt pracy w studiu fotograficznym (fot. Jan Kriwol) oraz działań graficznych specjalistów Mea Group.

bg