„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż „Forbesa”

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2016 roku wyniosła 35 998 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 8,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 8,61 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 30 357 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,47 proc. do 22 165 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 22,22 proc. do 18 096 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł do góry o 8,88 proc. do poziomu 23 011 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Playboy” - było to 16,02 proc. Jedyny spadek, wynoszący 9,52 proc., odnotował „Men’s Health”.
Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 13,01 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

mk